Často kladené dotazy

O dopravě a platbě

Jaký je další postup, když zvolím dodání balíčku do Z-BOXu?
Platba přímo v Z-BOXu většinou není možná. Proto musí být balíček zaplacen, ještě než si ho jdete vyzvednout. Máte 3 možnosti:

1) Můžete přímo na našem eshopu zadat, že chcete platit převodem. My vám pošleme údaje k platbě a balíček odesíláme po obdržení platby.
2) Balíček můžete zaplatit přímo přes aplikaci „Zásilkovna“, kterou si stáhnete do svého telefonu a je potřeba k vyzvednutí balíčku.
3) Objednávku zaplatíte po kliknutí na odkaz v emailu, který Vám zasílá společnost Zásilkovna jako potvrzení, že balíček převzali k přepravě. Tento odkaz Vás navede k platbě.

Pokud nevyužijete ani jednu z výše uvedených možností a balíček se Vám nepodaří vyzvednout v určeném čase, balíček se vrátí k nám. V takovém případě je vhodné nás kontaktovat a domluvit se na dalším postupu.

Za jak dlouho mi přijde balíček, pokud zvolím platbu převodem?
Po zpracování Vaší objednávky Vám zašleme podklady k platbě na email uvedený v objednávce. Balíček odesíláme po obdržení platby či zaslání potvrzení o provedené platbě.

Pokud jste zadali, že si přejete platit převodem a z nějakého důvodu Vám tento způsob nevyhovuje, můžeme způsob platby změnit na dobírku. V takovém případě balíček odesíláme dle termínu dodání uvedeného na eshopu.

Co dělat, když mi nepřišly podklady k platbě do dvou dnů od odeslání objednávky?

Pokud Vám nedorazí podklady k platbě převodem do dvou pracovních dnů od odeslání objednávky, nejdříve je nutné v emailové schránce zkontrolovat složku Hromadné a Spamy. Pokud ani tam podklady k platbě nenaleznete, je vhodné nás kontaktovat.

Jaký je další postup, když si svůj balíček nestihnu včas vyzvednout?
V takovém případě se balíček vrátí zpět k nám a je vhodné nás kontaktovat a domluvit se na dalším postupu.

Co mám dělat, když potřebuji změnit adresu dodání?
V takovém případě můžete změnu nahlásit emailem nebo telefonicky a my Vám ji obratem potvrdíme.

Kde najdu kamennou prodejnu Klub Energy Tábor?
Klub Energy Tábor se nachází nedaleko autobusového a vlakového nádraží v Táboře. Kamenná prodejna se nachází v prvním patře Pasáže Purkyňova. Přesná adresa:

Klub Energy Tábor
Purkyňova 1085
390 02 Tábor

Informace o produktech

Je nějaké omezení při používání koncentrátů Pentagramu?
Koncentráty Pentagramu (Vironal, Regalen, Renol, Gynex a Korolen) je doporučeno nekombinovat, pokud to nedoporučí lékař či Vám to nestanoví terapeut na základě diagnostiky.

Z jakého důvodu se produkty Energy používají 3 týdny a pak následuje týden pauza?
Lidské tělo je schopné si zvyknout na všechno (jak léky tak bylinky). Týdenní pauza je doporučena z toho důvodu, aby tělo chvíli fungovalo samo, bez pomocných přípravků a "nezlenivělo".

Doporučené dávkování a maximální dávka 7 kapek.
Doporučené denní dávkování je u každého produktu odlišné. Záleží na více faktorech, jako například zda řešíte prevenci nebo akutní problém.

Jak už název naznačuje, tak 7 kapek je maximální dávka. Není nutné se na tuto dávku dostat a nedoporučuje se tuto dávku překračovat. Například pokud začnete na dávkování 3x denně 3 kapičky a bude Vám to takto vyhovovat, můžete na tomto dávkování zůstat (nemusíte dávkování ani zvyšovat ani snižovat).

Práce s eshopem

Jaký rozdíl je mezi registrací do eshopu a registrací do Klubu Energy?
Registrace do eshopu slouží pouze k tomu, že si eshop zapamatuje Vaše údaje (telefonní číslo, email, ...). Po přihlášení na eshop je Vaše další objednávka rychlejší, protože tato pole už nemusíte vyplňovat. Za registraci do eshopu se nic neplatí a je takřka doživotní. Není potřeba, abyste byli registrovaní či přihlášení, abyste mohli objednávku vytvořit a dokončit. Při přihlašováni zadáváte pouze svůj email a Vámi zvolené heslo. Po registraci do eshopu Vám přijde potvrzovací email. Ten si pro všechny případy uschovejte, pokud byste heslo například zapomněli.

Registrace do Klubu Energy je registrace do spotřebitelského klubu, ze kterého plyne mnoho členských výhod. Tyto výhody najdete v záložce "Registrace do Klubu Energy". Za tuto registraci se platí 99 Kč jako členský poplatek a je platná 1 rok. Pokud jste členem Klubu Energy, pro rychlejší zpracování Vaší objednávky nám, prosím, do poznámky (nachází se ve třetím kroku objednávky) napište šestimístné číslo, které naleznete na rubu Vaší registrační karty.

Co mám dělat, když jsem zapomněl/a přihlašovací údaje?
Přihlášení do eshopu není nutné, abyste mohli dokončit objednávku. Své přihlašovací údaje je možné změnit pomocí potvrzovacího emailu, který Vám přišel na Váš email spolu s registrací do eshopu. Pokud tento potvrzovací email už nemáte, eshop nabízí možnost změnit heslo pomocí odkazu "Zapomenuté heslo".

Pokud chci využít možnosti osobního odběru, musím si předem vytvořit objednávku?
Všechny produkty, co jsou od firmy Energy k dispozici, máme skladem, tudíž objednávka předem není nutná.

Kam mám zadat číslo registrační karty?
Pro urychlení zpracování Vaší objednávky nám, prosím, do poznámky (nachází se ve třetím kroku objednávky) napište šestimístné číslo, které naleznete na rubu Vaší registrační karty.

Kde najdu poznámku pro obchodníka?
Poznámka pro obchodníka se nachází ve třetím kroku dokončování objednávky. Nejdříve je nutné zakliknout políčko a poté se Vám rozbalí okénko pro vpisování.

Co je obsahem newsletterů, k jejichž odběru se mohu přihlásit?
V newsletterech se můžete dočíst například o nových produktech, které jsme přijali na sklad, novinky v dopravě či platbě nebo upozornění na akční balíčky pro členy Klubu Energy.

Registrace

Co mám dělat, když nemohu najít svou registrační kartu?
Registrační kartu dostáváte v registračních deskách při registraci do Klubu Energy. Od té doby Vás v databázi evidujeme pod jejím šestimístným číslem. Pokud ji nemůžete najít, můžete si ji nechat znovu vystavit za poplatek 45 Kč. K našim účelům však postačí, pokud budete vědět její číslo, které Vám sdělíme bud' emailem nebo telefonicky. Při vytvoření nové registrace se vždy registrační karta, respektive její číslo, mění.

Jak se uplatňuje sleva, která mi na začátku měsíce přišla do SMS a jaké jsou podmínky jejího uplatnění?
Slevy si zákazníci mohou čerpat osobně v klubech nebo konzultačních centrech či telefonicky. V případě našeho eshopu můžete jednoduše do poznámky napsat, že prosíte o uplatnění slevy a my Vám obratem uplatnění slevy potvrdíme. Je nutné, aby minimální hodnota objednávky byla dvojnásobkem uplatňované slevy.

Slevu je možno uplatnit vždy do posledního dne v měsíci, avšak v provozních hodinách našeho Klubu (viz Kontakty). Doporučujeme Vám uplatnit slevu s dostatečným předstihem, jelikož ji zadáváme do systému ručně.

Jak to probíhá, když mám nárok na jeden koncentrát z Pentagramu za korunu?
Nárok na koncentrát z Pentagramu za korunu má registrovaný člen, který má jednorázový nákup nad 5.000 Kč. Nárok na koncentrát z veterinárního Pentagramu za korunu má registrovaný člen, který má jednorázový nákup nad 3.000 Kč. Pokud chcete tento nárok uplatnit na našem eshopu, do poznámky (nachází se ve třetím kroku objednávky) napíšete, jaký koncentrát za korunu si přejete do objednávky přidat. Tento nárok je možný uplatnit pouze 3x za měsíc na jedno registrační číslo.

Co mám dělat, když potřebuji změnit dodací nebo fakturační adresu v členské databázi Energy?
V takovém případě můžete změnu nahlásit emailem nebo telefonicky a my Vám ji obratem potvrdíme.